You are currently in the order edit mode.

Reklamation

Mangler, reklamation og beskadiget leverance

Kontrollér venligst leverancen straks ved modtagelse.


I tilfælde af at forsendelsen er beskadiget ved modtagelsen, skal dette påtegnes fragtbrevet for at blive accepteret som en eventuel efterfølgende forsikringssag og dermed ydelse af erstatning.


Ved skjult beskadiget leverance kontaktes Equidan Vetlines kundeservice inden to arbejdsdage fra modtagelse af varerne, med oplysning om fakturanummer, fragtbrevsnummer og tydelig beskrivelse af skadens omfang.  


Ved fejl eller mangler kontaktes vores kundeservice inden to arbejdsdage fra modtagelse af varerne.


Returnering ved fejlleverance

Ved fejlleverance af pakkevarer aftales returproceduren med Equidan Vetlines kundeservice. Dette skal gøres inden fire arbejdsdage fra modtagelsen.


I tilfælde af fejlleverance af pallevarer tilbyder vi at arrangere afhentning. Vær opmærksom på, at der ikke må påsættes labels eller skrives på varer, som skal returneres.  

Varerne sendes til:


EQUIDAN VETLINE ApS

Att.: Retur

Baggeskærvej 56

DK-7400 Herning